вторник, 24 февраля 2015 г.

Анотація на матеріали, запропоновані для участі в обласній виставці «Освіта Запорізького краю - 2014»

1.Тема роботи: «Використання  інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення ефективності уроку»
2.Форма роботи: Методичний кейс (з досвіду роботи Школи творчого словесника)
3.Автори роботи:
- Солонська Л.В.,  керівник   міської творчої групи «Школа творчого словесника», учитель російської мови та літератури ЗОШ №5, учитель вищої категорії, учитель-методист
- члени творчої групи:
Іванцова Л.К.,  учитель вищої категорії ЗОШ №20
Погорело Н.А., учитель вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №3
Харченко Е.А., учитель вищої категорії, старший учитель ЗОШ №5
Кузьміна Л.О.,  учитель вищої категорії ЗОШ №6
Швачунова Т.Л., учитель вищої категорії ЗОШ №1
Модестова І.В., учитель вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №1
Куватова Л.М., учитель вищої категорії , учитель-методист гімназії №2
Дзюба Н.В., учитель I категорії ЗОШ №9
Панова В.М., учитель вищої категорії ЗОШ №3
4. Актуальність. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій  у навчальному процесі на сучасному етапі стає життєвою потребою, оскільки ці технології дозволяють ускладнити зміст навчального матеріалу, збільшити обсяг теоретичного матеріалу, сприяють виконанню учнями індивідуальних завдань, упровадженню науково-дослідницької, пошукової, експериментальної, проектної діяльності, створюють умови для реалізації природних обдарувань особистості.
З метою пропаганди досягнень педагогів щодо навчання й виховання дітей і учнівської молоді, створення умов для реалізації творчого потенціалу педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій, підтримки діяльності сучасного навчального закладу, розширенню мережі інформаційних ресурсів для формування єдиного інформаційного середовища системи освіти,  визначення пріоритетних напрямків і проблем розвитку системи освіти міста Бердянська методичний кабінет відділу освіти Бердянського міськвиконкому визначив роботу щодо  ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх закладах.
Тому на базі ММО вчителів російської мови та літератури була створена й функціонує з  2011 року  міська творча група вчителів російської мови та літератури “Школа творчого словесника” .
Метою роботи групи було розглянути основні напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні російської мови та літератури, їх вплив на розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів; пропагувати нові ефективні форми і методи навчання; накреслити шляхи модернізації уроків російської мови та літератури, ознайомити широке коло вчителів російської мови та літератури з  методикою впровадження ІКТ з метою розвитку в учнів навичок мислення високого рівня, сформувати ключові та предметні компетентності школярів, підвищити ефективність уроку.
Такий підхід дозволяє зробити навчання більш ефективним, сприяє кращому розумінню інформації та розвитку творчого мислення учнів.
5.Практична значущість: методичні рекомендації з практичного використання ІКТ, конспекти уроків, позакласних заходів,  мультимедійні комп’ютерні презентації, проекти, добірки ілюстрацій до творів, які  ефективно використовувати на уроках російської мови та літератури для здійснення наглядної підтримки процесу навчання – всі ці напрацювання  допоможуть педагогам удосконалити і розвинути свою компетентність у галузі застосування інформаційно-комунікаційних технологій, дозволять вчителям сформувати новий рівень викладання, що ґрунтується на інформаційних технологіях, які сприятимуть формуванню в учнів нового рівня знань.
Надані матеріали за характером та змістом цікаві й  корисні для вчителів, їх можна використовувати на уроках під час вивчення нового матеріалу,  систематизації та узагальнення знань, самостійної роботи, під час проведення позакласних заходів, як в електронному, так і в друкованому варіанті, також вони  мотивують та націлюють учнів на успішні результати, позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи та організаційні форми навчання, засоби навчання, що дозволяє вирішувати складні й актуальні завдання педагогіки для забезпечення розвитку інтелектуального, творчого потенціалу, аналітичного мислення та самостійності педагогічних працівників.

6.Рекомендовано для творчо працюючих вчителів російської мови та світової літератури.

Комментариев нет:

Отправить комментарий